Normativa sobre el préstec de material de muntanya
- El préstec de material de muntanya és exclusiu per als socis de l’Associació
Excursionista d’Amposta. En el moment de sol·licitar el material és necessari
estar al corrent del pagament de la quota anual de soci.
- El material es pot sol·licitar de dilluns a dimecres a través del correu
electrònic materialagrupa@gmail.com.
El responsable de material enviarà un correu de confirmació de la
disponibilitat d’aquests.
- L’horari ordinari de recollida del material
és el dijous de 21h a 21:30h a la
seu social de l’Agrupació Excursionista d’Amposta. Només s’atendran sol·licituds que s’hagin concertat anteriorment, tal i
com s’indica en el punt anterior.
- El termini de retorn del material és de 7 dies naturals. En casos excepcionals
i per motius justificats es pot preveure una ampliació del termini.
- El no retorn del material en la data fixada
implicarà una suspensió temporal per al soci/a en el servei de préstec de
material de l’entitat, que serà de dos mesos.
- El soci/a té el dret i deure de comprovar
l’estat dels materials en el moment de recollir-lo. L’entitat no es fa responsable dels danys ocasionats pel mal estat i mal ús d’aquests.
- La pèrdua del material implicarà la
substitució del mateix o d’altra penalització que consideri la Junta Directiva.
- Les activitats organitzades per l’Agrupació
Excursionista d’Amposta (inclosa l’Escola d’Escalada) tenen prioritat en l’ús
del material.
- La utilització del servei de préstec de
material implica l’acceptació d’aquesta normativa.
- Qualsevol cas no previst serà resolt per la
Junta Directiva.
La Junta
Directiva
Amposta,
28 de febrer de 2018
Comentaris